1. Tellimis- ja müügitingimused
1.1. Tellimis- ja müügitingimused (edaspidi Müügitingimused) kehtivad isiku (edaspidi Klient) ja ostukeskkonna www.koneklubi.ee (edaspidi Teenuse pakkuja) omaniku Kõneklubi OÜ (registrikood 14533881) vahel teenuste ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Lisaks antud tingimustele reguleerivad Teenuse pakkuja vahendusel digikaupade ja teenuste ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3. Teenuse pakkuja lehel tohib tehinguid teha vähemalt 18-aastane teovõimeline isik. Nõuetele mittevastava isiku poolt sooritatud tellimuste tagajärgede eest vastutab isik, kelle pangakontot või krediitkaarti kasutades on tasu maksmine sooritatud.
2. Müügilepingu kehtivus, teenuse- ja hinnainfo
2.1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest digikaupade ja teenuste ostmisel.
2.2. Veebipoes müüdavate digikaupade ja teenuste hinnad on märgitud digikaupade ja teenuste juurde. Kõik veebipoes müüdavate digikaupade ja teenuste hinnad on eurodes. Hindadele ei lisandu käibemaksu, kuna Kõneklubi OÜ ei ole käibemaksukohuslane.
2.4. Teave digikaupade ja teenuse kohta on esitatud Veebipoes vahetult digikaupade ja teenuse juures.
3. Tellimuse vormistamine ja maksetingimused
3.1. Digikaupade ja teenuse tellimiseks tuleb lisada soovitud digikaup ja teenus ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay.
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
2.5. Teenused on ühekordse tasuga ning püsiliikmelisus ei pikene automaatselt.
2.8. Ürituste digitaalseid pileteid saab osta ka kolmanda osapoole piletimüügiplatvormi Fienta kaudu. Sellisel juhul kehtivad lisaks Kõneklubi müügitingimustele ka Fienta kasutustingimused.
2.9. Kõneklubi OÜ-l on õigus hindu igal ajal muuta.
Kui tellitud teenust ei ole võimalik osutada seoses teenuse pakkumise lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
4. Kohaletoimetamine
4.1. Tellitud digitoode saadetakse kliendile peale makse laekumist automaatselt interneti teel kliendi poolt sisestatud e-posti aadressile.
4.2. Peale teenuse tellimist või hinnapäringu saatmist võtame kliendiga 1-2 päeva jooksul ühendust.
3. Tellimuse tühistamine ja muutmine
3.1. Kõigil huvilistel on vastavalt võimalus osaleda kahel klubiõhtul tasuta. Pärast teist osaluskorda palume otsustada, kas soovitakse klubiga liituda püsiliikmena. Soovi korral on võimalik püsiliikmeks liituda ka varem, juba enne esimest või teist klubiõhtut. Kui klient otsustab pärast liitumist siiski loobuda ja ei ole veel kolmandal klubiõhtul osalenud, võib ta oma liitumise tühistada ning tasutud summa tagastatakse.
3.2. Kui Kõneklubi OÜ mingil põhjusel ei saa püsiliikmelisuse teenuse pakkumist alustada, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning soovi korral tagastatakse tasutud summa viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
3.3.Kui klient ei teavita enda mitteosalemisest ja ei ilmu klubiõhtule või üritusele kohale, ei kuulu osalemistasu tagastamisele.
3.4. 100% eriürituste piletite eest tasutud summast tagastatakse juhul, kui loobumisest teatatakse vähemalt 24h enne ürituse toimumist.
4. Teenuse kättesaadavus ja kestus
4.1. Kõneklubi püsiliikmelisus aktiveerub kohe, kui makse on jõudnud meie kontole. Asjakohastele koolitusmaterjalidele ja kursustele ligipääs avatakse samuti pärast makse laekumist.
4.2. Ürituste piletid saadetakse makse järel kliendi e-postile.
4.3. Kõneklubi liikmelisus kehtib 6 kuud alates liitumiskuupäevast.
5. Kliendi õigused ja kohustused
5.1. Kliendil on õigus:
5.1.1. nõuda Teenuse pakkujalt pärast tellimuse sooritamist arve esitamist;
5.1.2. esitada ettepanekuid Teenuse pakkuja ostukeskkonna kasutajasõbralikumaks muutmiseks;
5.2. Klient kohustub:
5.2.1. esitama Teenuse pakkujale ostu sooritades täielikult tõeseid isikuandmeid, sh registreeruma oma õige ja täieliku nimega ning kasutama kehtivat e-posti aadressi;
5.2.2. hoolikalt kontrollima ja vastutama mistahes toimingu käigus esitatud andmete õigsuse eest.
5.2.3. tutvuma Müügitingimustega.
5.2.3. mitte kasutama Teenuse pakkuja ostukeskkonda ebaseaduslikuks tehinguks (sh teise isiku identiteediebaseaduslikuks kasutamiseks);
5.2.4. viivitamata e-posti teel informeerima Teenuse pakkujat kõikidest andmetest ja asjaoludest, mis on muutunud, võrreldes ostu sooritamisel esitatutega;
5.3. Klient kinnitab iga toimingu tegemisega Teenuse pakkuja ostukeskkonnas, et ta:
5.3.1. on õigus- ja teovõimeline isik, kellel on õigus teha võimaldatud tehinguid;
5.3.2. on teadlik, et Müügitingimustega nõustumisel ei ole Kliendi ja Teenuse pakkuja tahe suunatud muude õigussuhete tekitamisele kui sellele, mis on Müügitingimustes selgesõnaliselt kirjas.
6. Konfidentsiaalsus
6.1. Teenuse pakkuja ostukeskkonnas tellimuse ja ostu sooritamisel esitatud isikuandmed on konfidentsiaalsed ja neid töödeldakse vastavalt isikuandmete seaduse nõuetele. Tutvu ka Kõneklubi privaatsustingimustega
7. Teenuse pakkuja õigused ja vastutus
7.1. Teenuse pakkujal on õigus:
7.1.1. katkestada Müügilepingu sõlmimine, kui Teenuse pakkujal on kahtlus, et teenuse kasutamisel toimitakse ebaausalt või seadusevastaselt.
7.1.2. eemaldada püsiliikmete hulgast osalejad, kellel on tasumata liikmemaks, kes ei tule klubisse enesearengu eesmärgil, kes salvestavad loata koolitust või kasutavad Kõneklubi materjale ilma loata koolitusteenuse pakkumiseks.
8. Poolte teated
8.1. Kõikide teadete ja informatsiooni vahetamine Kliendi ning Teenuse pakkuja vahel toimub elektroonilises vormis. Teade loetakse kättesaaduks, kui saatmisest on möödunud 3 tööpäeva.
9. Autoriõigused ja intellektuaalne omand
9.1. Teenuse pakkuja ostukeskkond ja selle osad, (sh kuid mitte ainult veebilehe graafiline liides ja müügipakkumused, pildid jmt) sellega seotud tarkvara, Teenuse pakkuja kaubamärk ja muud Teenuse pakkuja autoriõigusega kaitstavad objektid ostukeskkonnas on eraldi autoriõigusega kaitstud teosteks, mida ei ole Kilendil õigus Kliendiks oleku ajal ja ka pärast seda Teenuse pakkuja kirjaliku loata ühelgi juhul kasutada. Vaidluse korral loetakse, et tegemist on autoriõigusega kaitstava objektiga, mille autoriõigused kuuluvad Teenuse pakkujale.
9.2. Teenuse kasutajatele jagatavad materjalid kuuluvad Kõneklubi OÜ-le. Ilma kirjaliku loata on keelatud nende materjalide levitamine, paljundamine, eksponeerimine, müük, rentimine või avalik näitamine.
10. Tellimistingimuste muutmine
10.1. Teenuse pakkujal on igal ajal õigus ühepoolselt ostukeskkonna ja teenuste arengust tulenevalt Müügitingimusi ühepoolselt muuta ning täiendada.
11. Lõpptingimused
11.1. Ostukeskkonna kasutamisest tulenevale õigussuhtele Kliendi ja Teenuse pakkuja vahel kohaldatakse Eesti Vabariigi õigust. Kliendi ja Teenuse pakkuja vahelisele Müügilepingust tulenevale õigussuhtele kohaldatakse Eesti Vabariigi õigust ja/või Teenuse pakkuja Müügilepingus sätestatud riigi õigusakte ja/või rahvusvahelise õiguse sätteid. Eesti Vabariigi õiguse kohaldamisel on Kliendil õigus tugineda võlaõigusseaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele (nõuda kohustuse täitmist; oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda, nõuda kahju hüvitamist, taganeda lepingust või öelda leping üles, alandada hinda, rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist).
11.2. Ostukeskkonna kasutamisel tekkinud vaidlusi püüavad Klient ja Teenuse pakkuja lahendada läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendab vaidluse tarbijavaidluste komisjon. Tarbijakaitse seaduse kohaselt on komisjoni pädevuses lahendada lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kui pool ei ole nimetatud komisjoni otsusega nõus, siis lahendab vaidluse kohus.
11.3. Juhul, kui mõni Müügitingimuste säte on kehtetu vastuolu tõttu seadusega, ei mõjuta see ülejäänud Müügitngimuste sätete kehtivust.
